- наявність освітньої проблеми, складність і актуальність якої відповідає навчальним запитам і життєвим потребам учнів;
- • дослідницький характер пошуку шляхів розв'язання проблеми;
- • структурування діяльності відповідно до класичних етапів проектування;
- • моделювання умов для виявлення учнями навчальної проблеми;
- • постановка проблеми, дослідження; пошук шляхів розв'язання, експертиза й апробація версій, конструювання підсумкового проекту, його захист, коригування і впровадження;
- • самодіяльний характер творчої активності учнів;
- • практичне або теоретичне значення результату діяльності (проекту) і готовність до застосування (впровадження);
- • педагогічна цінність діяльності (учні здобувають знання, розвивають особистісні якості, опановують необхідні способи мислення і дії).
понедельник, 25 марта 2013 г.
Модуль 2
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме:
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий