понедельник, 25 марта 2013 г.

Модуль 2

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме:

  • наявність освітньої проблеми, складність і акту­альність якої відповідає навчальним запитам і життє­вим потребам учнів;
  • дослідницький характер пошуку шляхів розв'я­зання проблеми;
  • структурування діяльності відповідно до класич­них етапів проектування;
  • моделювання умов для виявлення учнями на­вчальної проблеми;
  • постановка проблеми, дослідження; пошук шля­хів розв'язання, експертиза й апробація версій, кон­струювання підсумкового проекту, його захист, кори­гування і впровадження;
  • самодіяльний характер творчої активності учнів;
  • • практичне або теоретичне значення результату діяльності (проекту) і готовність до застосування (впровадження);
  • • педагогічна цінність діяльності (учні здобувають знання, розвивають особистісні якості, опановують необхідні способи мислення і дії).


Комментариев нет:

Отправить комментарий